november 10, 2011

telia.....telia....kära telia...så bra ni hjälper era kunder




17:50:09 Chatten är placerad i kö
18:12:25 Din handläggare Robin har kommit in i chatten
18:12:25 Robin Välkommen, jag heter Robin, vad kan jag hjälpa till med?
18:13:03 Lilja TV:n är borta....går in och ser på MITT TELIA....då står det att jag inte har något abonnemang...va bra jag har haft det sedan 2005-......
Talade med en hos er igår kväll 9 nov då hade det annullerats ????
Nån hos er kl 0143 natten mor 8 nov ....VARFÖR?
Men han sa han la upp ett nytt ..... lägga upp en ny ....ja när det verkar inte funka du¿.....det funkar fortfarande inte. Sitter här utan tv IGEN..... Det har strulat ....hela tiden....Blir så trött.
Det är inte första gången det inte funkar.....fattar inte ....orkar inte med er..JAG VILL SEEEEE PÅ TV....nu
18:15:28 Robin Den har blivit uppsagd sedan tidigare kontakt du haft med oss, dock var det nebart viasat sport du ville säga upp så kundtjänst har inte gjort helt korrekt när de tog bort det.

18:15:57 Robin Då jag sitter på teknisk support så kan jag dessvärre inte hjälpa dig med det, du måste kontakta kundtjänst via telefon eller e-post så kan dom hjälpa dig.
Sedan avslutades chatten utan att jag kunde besvara
det jag skulle skriva var att se till att det funnkar NU det är inte jag som har gjort fel. Det är NI SÅ SE TILL ATT JAG KAN SE PÅ MIN TEVE NUUUUUUUU. 

Posted by Picasa

1 kommentar :

  1. Kan bli trött för mindre. Själv så har jag suttit i kö i säkert en 40 minuter innan man får tag på någon i deras kundtjänst och oftast så kan dom inte ens hjälpa en. Usch och fy

    SvaraRadera

Comment