oktober 15, 2011

tänker bara på Gloryholes



IDAG LÖRDAG

Sitter här och va fasiken ja skall ha på mig på nästa stora fest i Göteborg...tänker bara på Gloryholes än så länge men vi får väl se vad det blir ....HAHAHAH

Idag har jag legat nerbäddad hela dagen med min jävla förkylning...men jag ligger inte på latsidan för det.

Jag har jobbat med mitt nya uppdrag för produktlansering, marknadsföring och webdesign....så JÄVLA ROLIGT!!!

kolla in  RUGGERO By REISSMÜLLER | BERGH COSMETICS 

Idag är mina nya vänner som jag träffade i Turkiet HÄR I GÖTEBORG så jävla KULL....
KUL!!!!!

Jag har lyssnat på musik..... Krizz har lyssnat på Someone Like You och 107 andra songs låtar på Spotify.
LYSSNA

från facebook Krizz Dee Light KRIZZ PÅ FACEBOOK

BÄDDAR NER MIG IGEN vi hörs sen då....
Eller så blir det utgång...ja man vet aldrig




Queer Göteborg har skapat ett evenemang.



den 28 oktober 2011 kl. 23:00
Club Queer på Park Lane


SOPHIA kommer ju vara
ikon snygg som vanligt...den apan.
 Krizz Dee Light ( min profil på Facebook) 



• CLUB QUEER
är en mixad gayklubb som gästar Park Lane i Göteborg den sista fredagen i varje månad. Vi har funnits i över Tio år!!


• FEST
Den 28 oktober 2011 kl. 23:00 på Club Queer på Park Lane
Kungsportsavenyn 38, 411 36 Göteborg, Sweden

• TEMA
QUEER SAINTS OF GLORY

• EVENT LÄNKAR
http://www.facebook.com/event.php?eid=248843311832384
http://www.clubqueer.se/?events=halloween-saints-of-glory

• ÖPPET
23:00 - 05:00 

• FAKTA
2 DJ:s | House | Schlager | 4 Barer | CRAZY GO-GO Boyz | 3 Värdinnor | Entré värdinna | Skaparna Fia och Henrik. | Ålder: 22 år | Inträde: 120 kr.

• KLÄDSEL
Välklädd, Kul om du klär dig enligt temat för kvällen. Vem vet du kanske vinner nåt?

• MINGELBILDER
http://www.clubqueer.se/?page_id=8848

• WEB
You Tube | http://www.youtube.com/user/ClubQueer
Facebook | https://www.facebook.com/Q.I.gbg
QX | http://www.qruiser.com/clubs/club.php?id=13074

Hjärtligt välkomna!
önskar QUEER FAMILJEN | FIA HENRIK | KRIZZ DEE LIGHT | GRETCHEN | MISS FLUFFY


Vin jag kan rekommendera
- jäkligt gott till skaldjur.

...BY THE WAY JOIN US SHARE US --> facebook.com/Q.I.gbg

• Underbara Queer & Park Lane!!!
Kändisarna som kommer till Göteborg väljer som alltid Park Lane och Queer! Boy George, Petra "SEPTEMBER" Marklund, Kate Ryan, stor party med MTV. Fedde Le Grand, Deadmau5, Axwell, Sebastian Ingrosso, Martin Solveig och inte minst höjpunkten, DJ David Guetta, MFL.

( länk till Park Lanes grupp på Facebook och deras hemsida )
• http://www.facebook.com/groups/241543730498/
• http://www.parklane.se/ |














Krizz TILL STHLM 






 Kommande Lördag så åker jag och min nya arbetsgivare och bästa vän Regina Reissmuller som är VD på REISSMÜLLER |&| BERGH COSMETICSBor i Göteborg, Sweden till Stockholm för att träffa lite vänner där.

Bland annat min underbara väninna Martin Miss Inga Johansson Martin Johansson 443 gemensamma vänner  Jag har inte träffat honom ....sen i Julas tror jag.....
Så det skall bli fantastiskt kul.


Vi skall käka middag och sen besöka succé klubben på Berns  

2.35:1


Du och 2.35:1



Allmän information

Plats
Timmar
Väntas den:23:00-04:00
Om
2.35:1 är Berns nattklubb.
Webbplats


Martin "Miss IngaJohansson @ Spotlife

missinga.se/
Mitt liv som nybliven egenföretagare, dragqueen och kindpussande skvallerbög Berns - Berns-terrassen - Glamourama - Anna Hibbs









Dominika Peczynski
har gjort ett inlägg iThe Army of Lovers Network
Martin Johansson aka Miss Inga, La Camilla and myself recorded a new song yesterday :-)



KOLLA IN MARTINS LÅT 

  1. Miss Inga feat. La Camilla & Dominika Peczynski ...

    vimeo.com7 jul 2011 - 4 min
    Director: Clas Lundin (Ligistfilm), Hair: Tito Frez, Wigs: Rapunzel of Sweden, Make-up: Frida Ehres & Matti ...


Här är en som är GloryFull i alla fall
Danny så klart.






►LOVE FROM ⓀRIZZ DEE LIGHT





 - Deelight in many ways.
- Din egen varelse i natten.
JOIN ME web.me.com/KrizzDeeLight


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Comment