september 12, 2011

ÖPPET BREV TILL GUNILLA PERRSSON, HOLLYWOODFRU


http://www.tv3.se/blog/gunilla-persson/
'via Blog this'
___________________

Kära GUNILLA PERSSON.

Jag skrev ett inlägg på din blogg också men jag är fortfarande så arg så jag skakar så jag måste skriva lite till....

Du tror inte att hostan dottern har kommer för att hon INTE VILL SJUNGA PÅ ETT EVENT!!!!????

Alla barn säger inte alltid vad de vill göra och inte göra utan visar det på olika sätt. När ingen ser dem eller vad de menar ja då utrycker de vad de tycker på olika sätt.... visar det med symptom som de kopplar direkt till det som de inte vill göra. 


Exempel: När jag var liten och blev mobbad så hade jag mycket ont i magen och annat...massa sjukdomar som jag inte hade men som passade sig att ha när jag ville komma undan från det som jag verkligen inte ville göra. Det har inte med lathet att göra eller att de inte orkar. Utan att de ABSOLUT INTE VILL.

Barn är inte som vuxna och hon kanske vet att det inte hjälper att säga att hon inte vill.
Du säger att The show must go on? Ja men det är ett utryck som man sa när man JOBBADE som showartist eller liknande. Ditt barn arbetar inte och varför sjunger du inte själv om du nu måste göra nåt på ett event?? Eller du kan ju få ett utbrott och skrika på dem lite ...ja på event alltså. Det betalar de säkert för att se. Men låt barnet slippa i fortsättningen.

Barn skall få vara barn ....Dottern bör du lämna utanför programmet....hm
Din Mamma likaså. De har inte signat att visa upp sig och jag lider verkligen med dem när jag såg avsnittet i kväll...

Använd inte din mamma som du gjorde ... det gör mig ont att se. Som en bricka i spelet, farsen. Hon förstår ju inte bättre. Du borde föregå med gott exempel och inte utnyttja dina barn och din mor. Du frågade denna kvinna som själv var 73 år som tog han dom din mamma om hon var kristen och att Jesus ser henne....well... summera kan du ju göra själv.

Till sist , ditt barn och din mamma, de har ju INTE skrivit upp sig på att få sitt liv bli så exponerat och snälla TAT LUNGT med lillungen..låt henne får VARA ETT BARN! Jag ber dig. 

MVH
Krizz Dee Light.
Kristian Lilja

| | ►LOVE FROM ⓀRIZZ DEE LIGHT - Deelight in many ways. - Din egen varelse i natten.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Comment