september 30, 2011

Klipparna - Linda Karlsson - TACK!!!


Ord jag tänker på när jag sitter hos dem tidigare i veckan för att gå igenom modellernas hår .....inför våran visning idag....
• Underbara härliga • varma • gosiga • mänskliga • sköna • roliga "äkta" • välutbildade lång erfarenhet • uppdaterade • effektiva • inbjudande 


= FRISÖRERNA på KLIPPARNA i Göteborg. 
Här sitter jag alltså och väntar...på att Linda skall bli klar med sin sista kund för kvällen......hon har sagt en tid och håller den PERFEKT.....
Jag dricker goda kaffet och läser mina meddelanden småpratar med Leif
som har stolen längst mot utgången och får räkna med att jag inte håller käften i alla fall :) 
Linda Karlsson

Linda Karlsson

Bor i Göteborg, SwedenFrån Kalmar, Sweden Frisör på Klipparna

Linda har gjort denna vackra håruppsättning.
Linda Karlsson kommenterar sin status wall på Facebook: 
Jobbar på Klipparna =) Ring å boka tid innan jag drar till solen den 26 okt. ♥ 164690 ♥
 ·  · den 26 september kl. 13:58 i närheten av Göteborg · 



LEIF på KLIPPARNA som bara några år yngre än han är i dag |  en gång sjöman alltid sjöman eller? ... nån i varje hamn? 
- Det gäller hålla tungan rätt i munnen....tänk om man har en dålig dag som frisör....hihihi

Manda Marabou Hagstedt skriver på sin wall på facebook: 
titta in på Klipparna där jobbar Emelie Wessberg och fixar naglar för ett bra pris
värt de ;)
Beskrivning
Klipparna
Frisör och nagelsalong.
Adress
Telefon
Webbplats
Status
Stängt till 09:00
Timmar
Väntas den:09:00-18:00
Väntas den:09:00-17:00
KLIPPARNA i Göteborg, ditt hårproffs  www.klipparnagbg.se 
Klipparna i Göteborg, ditt hårproffs. Experter på hårvård och nagelvård. Din frisör i göteborg.

ADRESS -
Eklandagatan 1
412 55 Göteborg
031-16 09 90

FACEBOOK
 •      Klipparna - Lokalt företag - Göteborg, Sweden | Facebook       sv-se.facebook.com/pages/Klipparna/115965468475519Klipparna          

LOVE FROM ⓀRIZZ DEE LIGHT- Deelight in many ways. - Din egen varelse i natten.
Posted by Picasa

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Comment