oktober 01, 2011

Kvar på hotellet

....jag är kvar på hotellet Park Aveny Hotell ,,,,,,,,Jag hade så underbart kul i går....var trött för jag hade inte sovit nåt nästan sedan torsdag....det var för mycket att göra helt enkelt inför visningen på QUEER i går. ...Förutom våran show så var underbara Jenny Silver där och uppträdde...träffade henne i logen efteråt hon var underbar som vanligt :)

Jag har i princip vaknat nu....vet inte hur många timmar jag har sovit.
De knackade på i morse med frukost vid 1030 ....hade inte sminkat av mig så jag såg ut som helvetet från helvetet....hahhah flickan blev lite rädd tror jag.

Skriver mer snart

kramar





►LOVE FROM ⓀRIZZ DEE LIGHT - Deelight in many ways. - Din egen varelse i natten. JOIN ME web.me.com/KrizzDeeLight

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Comment