augusti 29, 2011

   [ⓀRIZZ DEE LIGHT | DeZIGN] WEB DESIGN och MAKE UP

 [ⓀRIZZ DEE LIGHT | DEZIGN]WEB DESIGN and MAKE-UP Ja då drar vi igång igen efter ett tags bortfall.

SE MIN SIDA FÖR MER INFO
THINK OUTSIDE THE BOX • OR ARE YOU SO DEEP IN THE ZHIT •
| TOOLS TO GET OUT | MAKE-UP | KONSULTATION | WEB DEZIGN

[ⓀRIZZ DEE LIGHT | DEZIGN]
-Krizz Deelight DeZign
Deelight in many ways.
WEB DESIGN
MAKE UP ARTIST



BYGGER / DESIGNER DIN HEMSIDA.
VISIT KORT. HJÄLP MED SOCIALA MEDIER. CEO, OPTIMERING, WEB UTVECKLING.
Nivåer av web hjälp.
 
ZTANDARD DEELIGHTPris. 1500:- ex moms.
Vad ingår?
Enkel och bra hemsida. Denna görs med min design och fortfarande unik.

Innehåll: info/kontakt/bilder. Dvs tre sidor.

Domän namn ingår inte.

_______________



DELUXE DEELIGHT
Pris 4500.- ex moms.
+399:- / år ex moms.

Vad ingår?

•Domän namn och ”om-pekning”. Du kanske vill ha ditt namn som
din hemsida. .com .se .org eller nåt annat?

•Jag bygger inte bara din hemsida, ser även till att man hittar den på nätet samt underhåller den och hjälper dig / lär dig hur du själv kan utveckla den samt sköta den.

•Jag gör en logga utifrån dina uppgifter eller tar fram olika förslag till dig. Loggan får du i alla de format som krävs för att skicka dem till till exempel tryck eller optimerade för web.

•Du får 250 visit kort med nya loggan samt den information du
behöver för ditt företag eller hemsida.

• Till detta får du en sida, grupp och ”person” på Facebook. Detta är viktigt dels för att hitta nya kunder men även för att komma högt på optimerings sidor som Google. Det är även viktigt att synas där blivande kunder finns. Man kan välja olika nivåer av ”synlighet” man behöver inte lägga ut hela sitt privatliv bara för att man är med i facebook.

Du får även en annons på facebook i en månad som syns för de personer som har angett din bransch som intressant.
•Du får även en sida på Google som ger dig massor av tjänster som du behöver till din hemsida. Det ingår då även Google + som är det helt nya ”Facebook” . Google är en av de stora aktörerna på Web himlen och har 72 olika tjänster som många inte känner till. Dessa är helt gratis OM man vet hur man använder dem.


• Jag skapar ett YouTube konto och visar dig hur du gör filmer och laddar upp dem snabbt och lägger ut och redigerar dina filmer on-line med rätt Keywords.

Sociala Medier
• Ett Twitter konto för din hemsida samt ytterligare profiler inom ”social marketing”.
Vad som är viktigt för dig talar vi om och tar fram allt efter din önskan.
Jag lär även ut hur du gör för att skriva ett inlägg som syns på alla dina sociala medier.

• Du får en blogg samt lära dig hur du knyter ihop den till till dina sociala medier. Bloggen designas efter din hemsida och du kan välja att ha bloggen direkt på hemsidan eller som många föredrar att ha den genom Blogger eller liknande.
__________________________________

BEHÖVER DU NÅT ANNAT?

MAILA MIG KRIZZ@TELIA.COM
JAG HAR MYCKET BRA KONTAKTER INOM DE FLESTA BRANSCHER.

__________________________________


• MAKE- UP ARTIST
•KONSULTATION
•VARDAGS SMINKNING
•FEST SMINKNING

Priser Från 1500:- ex moms.

•Vill du lära dig göra en fest make-up eller kanske bli bättre på att sminka dig till vardags?

•Jag lär dig hur du läser ditt ansikte samt vilka produkter du skall använda.

•Jag är inte sponsrad av något specifikt märke och därför ej knuten till att sälja något. Vilket ger mig större frihet att erbjuda dig det som passar dig, sedan har jag goda kontakter som ger dig rabatt där du vill köpa in.

• Du har alltid velat lära dig sätta på frallor dvs
lösögon fransar eller göra dina läppar större utan
operation eller sprutor?

•Hur vet man vilka färger man passar i?

•Hur skall egentligen ögonbryn plockas?

•Jag har så trötta ögon och torrt ansikte...vad skall jag
göra?

Ja frågorna är många har jag märkt i mitt liv som dragqueen och värdinna när alla kommer fram och frågar....du hjälpen är nära - den här ju faktiskt här.

__________________________________

Skicka ett mail med dina frågor så bokar vi en tid och jag visar dig.

E-POST FÖRFRÅGAN

MAKE-UP

ARTIST

[ⓀRIZZ DEE LIGHT | DEZIGN]
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Comment